small_1460.jpg

Suspensie cu reglare adaptiva (DCC)

Noul SEAT Leon CUPRA vine echipat cu un sistem performant...

Afla mai multe
small_1461.jpg

Diferential fata blocabil mecanic

Noul diferential fata blocabil imbunatateste...

Afla mai multe
small_1451.jpg

Directie progresiva

Noul SEAT Leon CUPRA combina reglajul fin ... Afla mai multe
small_1463.jpg

CUPRA Drive Profile

O noua experienta de condus este setata...

Afla mai multe
small_1462.jpg

ESC

Controlul electronic al stabilitatii monitorizeaza continuu tractiunea...

Afla mai multe

SUSPENSIE CU REGLARE ADAPTIVA (DCC)

Noul SEAT Leon CUPRA vine echipat cu un sistem performant de control adaptiv al sasiului, ceea ce ii permite sa faca fata oricarei conditii intalnite in trafic. In cateva milisecunde este transmis un semnal adaptiv al sasiului catre amortizoare pentru adaptarea la conditiile de drum, obtinand astfel performanta si precizie maxime.

small_suspensie_cu_reglare_adaptiva.jpg

Diferential fata blocabil mecanic

Noul diferential fata blocabil imbunatateste tractiunea si manipularea in sine a autovehiculului. Sistemul Haldex de ultima generatie ofera precizie maxima la conducerea in viraje stranse, precum si tractiune optima la viteza constanta.

small_diferential fata blocabil mecanic.jpg

Directie progresiva

Noul SEAT Leon CUPRA dispune de o directie progresiva foarte bine calibrata, astfel ca soferul se bucura de o directie relaxata, dar precisa, chiar si la viteze mari. Se reduc de asemenea miscarile volanului la manevrele de parcare. Mai mult confort, mai putin efort.

small_directie_progresiva.png

 

CUPRA Drive Profile

O noua experienta de condus este setata cu un simplu buton si modifica mai multe aspecte ale dinamicii masinii: raspunsul pedalei de acceleratie, sunetul motorului, punctele de schimbare a vitezei la cutia cu dublu ambreiaj DSG, duritatea directiei progresive, sistemul DCC, activarea diferentialului de blocare fata.

small_cupra_drive_profile.jpg

ESC

Controlul electronic al stabilitatii monitorizeaza continuu tractiunea in viraje. Aceasta permite un stil de condus sportiv, mentinand in acelasi timp cea mai mare siguranta. Pentru conditii de rulare extrem de dinamice, cum ar fi pe o pista de curse, pot fi selectate urmatoarele doua moduri: primul dezactiveaza controlul tractiunii si comuta ESC in programul de sport; in al doilea mod, ESC este complet dezactivat, daca doresti sa preiei tu controlul deplin al vehiculului.

small_esc.png